Oneindig veel mogelijkheden

Met het Voipzo platform heb je als ondernemer bijna oneindige mogelijkheden. Ten eerste omdat je zelf alles kan beheren en dus zelf aan kunt geven wat en hoe je je telefonie wilt gebruiken. Ten tweede omdat we werken met Modules. Op ieder gewenst moment kun je een module aan of uit zetten, je zit dus niet vast aan een abonnement van minimaal 12 maanden o.i.d.

Onze modules

Bij Voipzo heb je de keuze uit verschillende modules. Hierdoor betaal je nooit voor zaken die je niet wilt gebruiken. Iedere module kun je aan en uitzetten wanneer jij dat wilt.

Meldingen

Met deze module maak je het mogelijk om meldingen (teksten) in te spreken zoals bijvoorbeeld een welkomst tekst. Ook zien we dat veel bedrijven dit gebruiken om voor speciale feestdagen een eigen melding in te spreken. Dit kun je heel gemakkelijk zelf middels je mobiele telefoon inspreken en instellen.

Openingstijden

Wil je alleen tijdens bepaalde tijden gebeld kunnen worden? Dan zet je de module Openingstijden aan. Ook dit kun je weer gemakkelijk zelf beheren en aangeven welke tijden je bereikbaar wilt zijn.

Keuzemenu

Heb je een groter bedrijf en maak je gebruik van verschillende afdelingen? Dan is een keuzemenu misschien een goede optie. Je kunt zelf aangeven welke keuzes je wilt toevoegen en wat er moet gebeuren. Heb je na de normale openingstijden een speciale storingsdienst met 06 nummer? Ook dit kun je onder een keuze menu zetten en zorgen dat mensen na de openingstijden gemakkelijk de storingsdienst kunnen bereiken.

Wachtrij

Wordt je heel veel gebeld en heb je het idee dat je nu gesprekken mist? Een wachtrij zorgt ervoor dat, wanneer je in gesprek bent, extra telefoontjes in een wachtrij geplaatst worden. De beller hoort dat hij in de wachtrij staat, ben je weer vrij? Dan gaat je telefoon automatisch weer over met de eerste uit de wachtrij.